I won't suffer, be broken, get tired, or wasted
Surrender to nothing, or give up what I
Started and stop it, from end to beginning
A new day is coming, and I am finally free


Kaks viikkoa harjussa putkeen ei oo aina ihan yhtä juhlaa varsinkin kun kyseessä on tallijakso ja meille sattui vielä samaan aikaan orisuora - tapahtuma ja huomenna vielä avoimien ovien päivä.. Lisää härdelliä siis tiedossa ja hermot on jo nyt vähän kaikilla kireällä kiireen takia. Onneksi minulle sattui tuo orisuora viikonloppu tallia, niin päästiin sitten ihailemaan hienoja suokki orheja, joista Linkker aiheutti ainakin minulle kylmiä väreitä. Mieletön hevonen, ori tanssahteli passage askelin yleisön eteen katsellen komeilla silmillään ympärilleen ja nauttien huomiosta. Jos mulla olisi rahaa ja suokkitamma niin teettäisin heti tuolla upella oriilla varsan itselleni!:>
   Tallijaksolla on tapahtunut myös muutakin, lähdettin nimittäin Jatan kanssa Korven mukana koeratsastamaan messilään heppoja, hakusessa harjuun uusi heppa Lavalin tilalle. Mentiin aika monella hepalla ja vaihdeltiin niitä tiuhaan tahtiin. Suurin osa oli ihan perus tylsiä puokkareita, melko kovia suusta ja kyljistä. Ei oikein innostuttu mistään hepoista, kunnes lopuksi maneesiin tuotiin kolme söpöä ponia. Yksi poni hylättiin heti, koska se oli aivan liian siro ja pieni harjulle. Jäljelle jäi kaksi ja minä hyppäsin sitten ylikasvuisen saksalaisen rist. ponin, Bacardin selkään vähän ennakkoluuloisena... Ei herranjestas millainen poni se olikaan! Aivan mielettömän ihana ja rehellinen ratsastaa, heti kun otti ohjan käteen poni oli täydellisesti ratsastettavissa. Oli aivan ihanaa päästä sellaisen ponin selkään niiden tylsien puokkareiden jälkeen! Bacardi oli myös todella ihana hypätä, estettä lähestyessä se oli kuin purkkapallo ja hyppi aivan leikiten pikku esteen yli. Ihan erilainen kuin kaikki muut hepat joilla olin mennyt ennen sitä. Päätös oli helppo. Bacardi lähtisi harjuun! Toivottavasti ponimus menisi eläinlääkärin tarkastuksesta läpi.. Ikävä tuota kultaista ponia<3. Jos se tulee tänne niin minä menen kyllä satavarmasti sillä kaikki meidän ratsastuskokeet:D Ihanaakin ihanempi poni, kumpa voisin hakea sen kotiin(:
   Olin siis viime viikonlopun täällä, ja silloin tuntui niin hyvältä idealta että jiipee jäisi tänne yöksi, ettei tarvisi ajella edes takaisin koko ajan. Arvatkaa soitteliko joku sitten asuntolanhoitajalle, kun Jiipeen huomiota herättävä auto oli yön oli asuntolan parkissa.. Siitähän tuli toissapäivänä soitto minulle ja ei kun sääntörikkomus paperi kauniiseen käteen ja allekirjoitukset alle. Semmosta sitten. Tänään oli opon, kuraattorin ja luokanvalvojan kuulustelu, ja siellä piti vaan kertoa vähän omaa näkemystä tapahtumista. Ei siinä sitten mitään, ei siitä kai tuli mitään sen enempää kuin kirjallinen varoitus tms. Kuulusteluissa on tänään muutenkin rampannut porukkaa, melkein puolelle luokasta on sadellut sääntörikkomuksia. Mistä näitä rikkomuksia oikein tulee? Noo, parempi elää taas harjun sääntöjen mukaan ettei lennetä asuntolasta pellolle!(8 Vaikka ei se aina oliskaan niin helppoa. Onneks koht on viikonloppu niin pääsee vähäksi aikaa täältä hullujen huoneelta(: Alkaa tää neljän seinän sisällä istuminen ja toisten kyttääminen käymään jo vähän hermoille. Ja muutenkin on jo ikävä pikkuista Jesseä ja Uppiaista, liian kauan erossa niistä:(<3


Mä otan vastaan sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenkin bitch kunnes kuollaan