Doh. Tänään ei menty sitä normaalia kouluvääntöä, vaan menin aamulla säätämään esteen kentälle. Uuno meni olosuhteisiin nähden hyvin (kenttä täynnä ratsukkoja mm. Jaffa, Lissu, Ezzina, Wallu). Esteen yli päästiin onneksi aina (pari kertaa kieltäytyi;o), vaikkakin itse toheloin koko ajan. Minua ei kuitenkaan alkanut pelottaa ollenkaan, vaikka Uuno tekikin muutaman jumoloikan. Lähestymisessä aina piti kiemurrella ja yrittää loikata sivuun ja esteen jälkeen painaa kaiken uhalla vaan Uunon ihan omaan suuntaan.. Mutta juu, hanskassa hepo pysyi erittäin hyvin.
   Olen alkanut empiä Harjuun menoa. Olen kyllä 99 prosenttisen varma ettei kutsua tuonne oppilaitokseen minulle tule, mutta jos nyt sattuu tulemaan olen liemessä.. Hyvä että uskallan 50 cm hypätä. Ehkä asia muuttuisi jos pystyisin hyppäämään hevosella, joka oikeasti osaa hypätä. Hitto kun sen Lankunkin piti lähteä pois:/
  

img1984020.jpg