img1847304.jpg

Koulussa on tylsääkin tylsempää. Huhhuh. Sain äikän lopputyön tehtyä ja ussan työ pitäisi vielä tehdä loppuu. Ihan liikaa muutakin tekemistä, kaiken maailman esitelmiä ja töitä ja viimeiset kokeetkin tulossa. Matikan kokeesta tuli viis miinus ja onneksi meni se sitten läpi. Yksi kurssi vielä lisää niin tää lopettaa koulun:') Onneks ei enää kamalan kauaa kesälomaa ja kahen viikon päästä lähden Tukholmaan metsästämään nahkasaappaita.. Ja kohta pitäisi tulla pääsykokeiden kutsuja.. Ja kesätyöt odottavat kesällä (olen menossa siis vanhainkotiin;D). Että paljon kivaakin luvassa, kun jaksais vaan ottaa itteään taas niskasta ja keskittyy kouluun vähintään yhtä paljon kun kylillä notkumisiin ja hevosiin. Ja Jesseen tietysti.

Jessestä puheen ollen, tänään halusi katti nähtävästi leikkiä piiloa. Jesse juoksi minua piiloon ja kun löysin kissan, juoksi uuteen piiloon innoissaan:D Jesse oli päässyt tänään koulussa ollessani hihnasta irti, mutta oli mennyt vain tyynen rauhallisena istumaan ulko-oven eteen, josta iskä sen onneksi löysi, ennen kun katti ehti keksiä omia seikkailujaan..

Piiloon!

img1847281.jpg


Täältä mua ei löydetä..
img1847283.jpg
img1847282.jpg

Seuraava piilo olikin leikkimökin alla.
img1847285.jpg
 
Pensaan takaa sä et mua löydä!
img1847290.jpg

img1847291.jpg
Okei, jos laitan silmät kii, ni sovitaan ettet nää mua?
img1847293.jpg
Sä näit täst pensaast läpi!
img1847292.jpg
No nyt mä keksin..
img1847294.jpg

Mä meen itse pensaaseen!
img1847301.jpg

Aina sä löydät mut!
img1847302.jpg