Hei! Mun ote on irti
Nää raiteet on poikki
Hei miten mä jatkan tästä?
Hei! Jos sanat vois tappaa
Mä kuulin jo kaukaa
Ei Eerika pääse taivaaseen


Tänään oli ekaa kertaa pitkään aikaan Uunon kanssa valmennus, mut koska oon niin hyvä muistinen ni en muista ollenkaa open nimeä:) Uppis oli tosi hyvä, kun sain eilen ratsastettua sen toosi hyvin läpi. Mentiin paljon harjoitusta, missä piti rentoutua sekä ratsastajan, että hevosen. Ihan kiva valmentaja oli, mut oisin ehkä toivonut että olisi saanut paremmin selville mikä meni hyvin ja mikä ei niin hyvin. No, noilla koulutuomareilla taitaa olla sellanen tyyli että vaan sanotaan asioista mitkä ei mee hyvin. Meillä on sitten tästä lähtien valmennus Uunon kanssa joka toinen viikko, katotaan miten lähtee sujumaan. Ja ainiin, mulla on kahden viikon päästä Harjussa Jepan valmennus (oon oottanut sitä valmennusta tosi kauan!)!! Osallistun kahtena päivänä ja kokeilen nyt ensin mennä sinne koulunhevosella, jos sitten ens kuussa ottais Uunon. Menen sinne valmennukseen joko Fredillä tai Mollylla. Molemmat on kyllä niin ihania etten osannut päättää kumman otan.
   Hamin kanssa on mennyt ihan hyvin (korjaus viime kertaiseen, Hami on siis tamma eikä ruuna). Virtaa on kuin pienessä kylässä ja maastoreissullakin päätti neiti hypätä ojan yli keskelle autotietä.. Jos se siitä rauhoittuisi ajan myötä, eihän se ole ollut vasta kun viikon meidän tallilla. Vappu on kuitenkin tykännyt tosi paljon Hamista, enkä yhtään ihmettele. Kentällä Hami on aivan upea, tänään Vappu ja Hami esittivät minulle jopa pohkeenväistöä laukassa. Kouluhevosena se on ainakin näyttävä ja huomenna hypätään Uunolla ja Hamilla niin saan nähdä estepuolenkin. Ainakin koeratsastuksessa se hyppäsi mielettömän mageesti ja on se metristä kisannutkin ettäh..
   Huomenna taitaa mennä koko päivä estekisoissa Katajasuolla kun olen hoitamassa Shereeliä. Yhdeksältä pitäis olla jo katajasuolla ja sieltä mennään hakemaan Ryhdyltä Shereel.

Hami ja Vappu
juupelisjuu.jpg picture by eminkuvat