Oon saannu äitiltä jonkun sortin myöntymyksen, että saan ratsastaa taas - vaikka lääkärit eivät ajatuksesta pitäisikään. Solisluun pitäisi kuitenkin olla jo melkein kokonaan luutunut, joten mikä estää? Mun taidothan ehtii ruostua muuten!
   Menin illalla aika kevyesti Uunolla, ei mitään sen kaksisempaa..
--
Tänään menin pitämään Vapulle ja Jaffalle tuntia. Ihan kivasti meni, Jaffakin meinas jopa vähän innostua, kun laitoin neljä ravipuomia peräkkäin. Itekkin menin Jaffalla lopuksi, kaikki askellajit läpi. Outoa mennä hitaalla ponilla, joka reagoi hitaasti apuihin. Huomaa kyllä että jalkalihaksia mulla ei oo ainakaan liikaa, mut oon aika pro ottamaan pidätteitä;o Mut rankkaa oli, ku joutu jalat vähän töihin kerrankin. 
   Uuno oli meidän kanssa samaa aikaan kentällä, Hanna ratsasti. Hårregood mita ravia se meni! Huhhuh. Kyllä miäkin vielä joskus opin menemään omalla hevosellani yhtä hienosti:D Mut upeeta menoa oli. Uuno on nykyisin jo Helpon B'een tasoinen, oon ylpee siitä:D Jos nyt vain sais nää meidän pro vuokraajat sillä kisoihin ni pääsisi ylpeilee Uunol :)<3


Jahvu jouluaattona, ei uudempia kuvia tällä hetkellä.:(