If I'm a bad person, you don't like me
I guess I'll go, make my own way
It's a circle
A mean cycle
I can't excite you anymore
Where's your gavel? your jury?
What's my offense this time?
You're not a judge but if you're gonna judge me
Well sentence me to another life.


Tänään oli pitkä koulupäivä, kahdeksasta neljään. Ei ollu ees mitään kivoja aineita, paitsi hevosen anatomia. Olin niin väsynyt vikoilla tunneilla, että meinasin saada raivarin keskellä tuntia sen takia kun hukkasin kynän. En sitten onneksi saanut:D Tänään olis viel pitäny olla ympän koe, mutta koska ope oli kipeenä niin sitä ei sitten pidettykkään.. Luin ja kävin aikaisin nukkumaan vielä eilen sen takia. Noh, jäi ainakin valmiiksi päähän jotain niin ei tartte enää päntätä niin paljon.
   Koulun jälkeen menin Jonnan mukaan tallille ja katoin kun se ratsasti Shereelin. Onneks päästiin autolla, koska viime kerralla poljettiin kuus ja puol kilsaa pilkko pimeetä tietä harjuun ja samal viel juteltii kaikkee pelottavaa ja surullista ;<< Jaksettiin siis vielä mennä kuntosalillekkin ja siellä puserrettiin reilu puol tuntia ja sitte kattomaan salkkarit totta kai.
   Minuu kyl on alkan ihmetyttää tää meininki, että miten täällä valittiin noi ohjaajat. Mulle ne sano valintahaastattelus että oltiin kyl valitsees sut, mut aateltiin sit sun parasta eikä valittu. Mun parasta!? Joo, en todellakaan turhaa käy yksityistunneil ja hankkinu valmentajaa? Kyl ne ratsiopet siin sitte lässytti ja lohdutti kuinka hyvä kouluratsastaja niiden mielest oon, ja kuinka mun kannattaa alkaa kisaa mut ei paljo lohduttan siin vaihees. Sitte mua vastaan tulee jotain perus ratsastuskoulu/ravitalli tyyppejä, ohjaaja - suuntautumis paperi kädessä hymyssä suin. Mun ois vissii kannattanu sitte nää vuodes pyörii jossai ratsastuskoululla ja sitte päässy ohjaajaksi? Moni muukin on ollut ihan äimänkäkenä, et mil perusteel sinne valitaan ne tyypit... 
   Onneks harrasteohjaajat suorittaa vaa 90 cm (hoh, ei tarvi hankkii sellast 110 cm, hyppäävää heppaa ku Uuno ei tod. hyppää nii isoi;D) ja kn:specialin (sen voin suorittaa Uunolla!:D) ja pääsee läpi harrasteohjaaja koulutuksen, ja mulle ne lupaili ohjaajan papereit käteen koska ne aatteli et suoritan harkkaohjaajan kiitettäväst. Ja niin aion suorittaakin. Sitäpaitsi jatkan kotona treenaamista lannistumatta!

Jonna ja Shereel tänään tuuppaamassa:

Shereel: #2258930